رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم از بی‌حرمتی به عکس و نمایشگاه شهدا توسط مسئولان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، روح‌الله قربانی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم همه ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه مرتبط با این هفته می‌کرد.

وی بیان کرد: امسال نیز بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با توجه به تجربیات خود، اقدام به برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با برنامه‌ریزی و شرایط بهتر کرد، در این نمایشگاه ورودی خواهران و برادران از هم جدا و از تور استتار، عکس شهدا، سربند، منویات مقام معظم رهبری و ... در این نمایشگاه استفاده شد.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم تصریح کرد: چون زمان این نمایشگاه هفته اول ماه مهر بود، برای اینکه دانشجویان بتوانند به نحو مطلوب‌تری از این نمایشگاه استفاده کنند، با هماهنگی رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه مقرر شد تا این نمایشگاه با برخی از تغییرات برای عید غدیر خم هم استفاده شده و مورد بازدید دانشجویان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسمی هم در این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، بعد از یک روز با ما تماس گرفته شد و گفتند که به دلیل اینکه هفته دفاع مقدس تمام شده است باید نمایشگاه را جمع کنیم، ما گفتیم که بنرهای هفته دفاع مقدس را از نمایشگاه برداشته‌ایم و با هماهنگی رئیس دانشگاه بنرهای عید غدیر خم را نصب کرده‌ایم تا برای این مناسبت نیز از نمایشگاه استفاده کنیم.

قربانی گفت: وقتی اصرار طرف مقابل را دیدیم، مقرر شد تا دو روز بعد اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم با حضور در دانشگاه و رایزنی با مسئولان مشکل را حل کنند.

وی اظهار کرد: وقتی که در موعد مقرر به دانشگاه رفتیم، دیدیم که برخلاف وعده رئیس دانشگاه، نمایشگاه جمع شده است و سربندها و دیگر وسایل نمایشگاه را زیر پله ریخته‌اند و با بی‌حرمتی به ساحت شهیدان، عکس آنها را پاره کرده‌اند.

رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد رباط کریم بیان کرد: وقتی که علت را از نیروهای خدماتی، حراست و دفتر فرهنگ دانشگاه جویا شدیم، به ما گفته شد که این امر با دستور مستقیم عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه صورت گرفته و عامل اصلی بی‌حرمتی به ساحت شهدا رئیس دانشگاه آزاد رباط کریم بوده است.

وی تصریح کرد: البته در برگزاری نمایشگاه هم با مشکلاتی مواجه بودیم، مثلاً در نصب پرچم رژیم صهیونیستی با مشکل مواجه شدیم، جلوی نصب پرچم آمریکا در نمایشگاه توسط مسئولان گرفته شد و همچنین اجازه فعالیت و اعتراض مکتوب ما برای فاجعه منا را ندادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    مهم حقوق 10 میلیونی که رییس اخر ماه بگیره دیگه شهدا و منا براش مهم نیس
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    از ماست که برماست! وقتی نیروی متعهد بیکار می مونه طبیعیه یک همچین افرادی میان بالا. اما یادتون باشه وقتی یه همچنین فردی اومد بالا هی طرف رو نکوبین! چرا؟ خوب معلومه، چون بالا اومدن اون فرد به این دلیل بوده که به نیروهای انقلابی، ارزش داده نمیشه.
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    و اسفا باید این ریس دانشگاه و مسئولین رو محاکمه کرد
  • ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    جدیدا خط فکری برخی از مدیران ارشد و روزنامه ها توهین به شهداست . اگر این میراث ماندگار و شهدا را از ما بگیرند نشاندهنده نفوذ غربی ها در ایران اسلامی است .
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    مشرق خیلی بیمعرفتی نظر من رو منتشر نکردی آدم دلش می سوزه نمک می خورن نمکدان می شکنند اگه شهدا نبودن که الان شما معلوم نبود زنده بودی مرده بودی سرت رو می بریدن و خودت دیگه بهتر می دونی.... این نظرم رو منتشر کن مشرق
  • shayan ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    باید به شدت برخورد بشه جلوی این افراد گرفته نشه ماجرای 88 دوباره تکرار میشه
  • دانشجوی دانشگاه ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    کساییکه نظر دادند خدا می داند کدام دسته از منافعشان به ثمر نرسیده است که مسئولان صادق دانشگاه را به راحتی و با حذف وجدان درونشان قضاوت می کنند چراکه زحمات مسئولان جدید در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه در همه جای دانشگاه مشهود می باشد..........انصاف و عدالت و وجدان امری نیک است بان احترام گذاریم تا خون شهدا دست آویز اهداف دنیایی ما نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس